Trénink 23. – 29. 10. 1989

27.10.2009 20:44

Trénink 23. – 29. 10. 1989

Jak už jsem naznačil, tak to byl týden maratónu v Budapešti, na který jsem se moc netěšil. Už to cestování vlakem do Bratislavy( půl dne), tam jsme přespali, pak vlakem do Budapešti, pak hledání místa závodu, což je problém, když neumíte maďarsky. Tak jsem aspoň poznal krásy hlavního města našich přátel z Waršavské smlouvy. Samotný maratón byl něco ve stylu Pražské Stromovky, celkem rovinka ale dost zatáček, což se při okruzích nasbírá. Navíc jsem si zas jako obvykle nenašel žádnou skupinu a skoro celý maratón jsem si odběhl sám. To byl a je problém menších městských maratónů, že se nesejde větší počet rovnocenných běžců, pole se po 5 km roztrhá a pak si každý běží sám na sebe. Ideální maratón vám nabídne možnost běžet aspoň 25-30 km ve skupině 5-10 běžců. Jednak to lépe ubíhá a potom když se každý prostřídá na špici, ušetří se spousta sil. Vypozoroval jsem, že za stejných podmínek může být rozdíl ve výsledku maratónu kolem 5 minut, jestli běží člověk sám, nebo ve skupině. V samotném závodě jsem skončil na 5. místě, takže relativně dobrý výkon ale žádnou zvláštní radost jsem neměl protože čas 2:24,59 mě neuspokojil.

Po Fartlek 14 km

Út I. 14 km fartlek II. 6 km volně

St 14 km, v tom 6 km 20:03 ( dieta)

Čt 14 km volně

Pa 10 km volně, střední pasáž mírně zrychleně

So 4 km volně

Ne Maratón Budapešť, 5.místo, 2:24,59

Zdraví Vás Saša Neuwirth

 

 

—————

Zpět